30 Aralık 2010 Perşembe

Hediyem geldiiiiiiiiiiiii :)


Bu akşamüstü arkadaşımla uzatmış ayakları otururken (bu aralar ayakları uzatıp boş boş oturmak lüks bize:)) paketim geldi... İşin en güzel kısmı keyifle paketi açmaktı. Çok şık ve güzel 2 kartla birlikte saç bantım ve şık bir kurulama bezi ama kullanmaya kıyamazsınız öyle güzel hediyelerim zarif ve hoş bir paketin içinden çıktılar, 2 de çok hoş yılbaşı kartı ile birlikte. Şulecim çok güzel. Çok teşekkürler. Ellerine sağlık. Çok keyifle kullanacağım (14 yaşındaki kızımdan sıra geldikçe ;)). Seninle tanışmış olmak da çok güzel. Bana sitenin linkini yazarsan çok sevinirim...
Sevgiler ve iyi yıllar :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzellermiş , iyi günlerde kullan :)

Adsız dedi ki...

mesaj yazarken hata verdi ulaştımı yazım bilmiyorum. ;(

tarchinbyseden dedi ki...

Teşekkürler Müge ben de çok sevdim :)

Şule gelmedi mesajın :(

Adsız dedi ki...

Canım bloğunu inceledim de çok marifetlisin , ben malesef ki okadar değilim bir tek el emeğim saç bantı oldu güzel günlerde kullanman dileğiyle hepsini, tanıştığıma çok memnun oldum... Mutlu seneler,

tarchinbyseden dedi ki...

Öyle deme Şulecim, herkesin kendine göre maifetleri var. Bantı çok beğendim, işte ben de onu yapamazdım :) Çok teşekkürler. Severek ve keyifle kullanacağım. Sevgiler, iyiyıllar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...