25 Aralık 2010 Cumartesi

Hayat küçük sürprizleriyle güzel...

Zemfira en sevdiğim Rus şarkıcıdır. Sık sık da kliplerini paylaşırım bloglarımda. Geçenlerde yine Moskova krizimin tuttuğu bir an paylaştım. Hem de benim için en can acıtıcı şarkısı, do svidanya'yı. İyi ki de paylaşmışım! Deniza'nın klip yazıma yaptığı yorumla harika bir blog keşfetmiş oldum. Tasırımlarının herbiri birbirinden güzel olduğu yetmezmiş gibi insanın içine tarifsiz bir huzur ve sevinç veriyorlar.

Ama asıl sürpriz şimdi geliyor! Ben yalnız değilmişim :) Ben bir Moskova aşığıyım, bunu her fırsatta dile getiriyorum. Biran önce soğan kubbeli şehrime dönmek için de can atıyorum. Yani Moskova aşığı bir Türk kadın. Deniza ise tam bir İstanbul aşığı ve o bir Rus :) Moskova aşığı bir Türk kadın ile İstanbul aşığı bir Rus kadın birgün bir blogda karşılaşmışlar... Artık keyifle gezeceğim bir blog ve dahası benim ne demek istediğimi, ne hissettiğimi anlayacak bir de arkadaş var.Ne mutlu bana...

8 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Привет! :) Я живу в Украине на некоторое время.
Поэтому знаю русский язык,так рада имени.
Я буду смотреть на блог Денизу.пака !

tarchinbyseden dedi ki...

Priviet :) oçin priyatna. İzvinite pajalusta moy Ruski yazık ni oçin haraşo, no panimayu tibya :)

DenizasToysJoys dedi ki...

Sedencim seninle buralarda tanıştığım için gerçekten çok mutluyum!!!
Aynı duygu paylaşan bir insanı bulmak o kadar zordur ki bu dünyada. İyi ki blogumu oluşturdum ve seni buldum 8))) İnterneti keşif edene dua etmek lazım 8)))
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Yazarmısın bilmiyorum ama ben de mimin var :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Seden'cim, pasajda Pazar Yıldızı olmuşsun, tebrik ederim:)

tarchinbyseden dedi ki...

Pazar Yıldızı mı olmuşum?Haberim bile yokşu işe bak :) O nasıloluyor ki?

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Pasajdan bana mailler geliyor. Zaman zaman seçtikleri ürünleri tanıtıyorlar. Bu günkü mailde senin pasajın, pazar yıldızı seçilmiş. Pasajın nasıl çalıştığını tam olarak bilmiyorum ben de...

tarchinbyseden dedi ki...

Evet Pericim, ben de mailime bakınca gördüm, çok teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...