21 Aralık 2010 Salı

Artık benim de "Pasaj"ım var :)


Aslında taaaa Moskova'dayken Pasaj'a üye olmuştum ama aktif hale getirmek bugüne kısmetmiş... Bir süredir farklı düşünceler arasında gidip geldikten sonra en hayırlısının (en azından şimdilik) bu olacağını düşündüm. Eh bakalım neler olacak...

Önemli bir ayrıntıyı belirtmek istiyorum. Pasajım değil, Pasajımız. Çünkü Pasaj'a koyduğumuz el yapımı ürünler sevgili arkadaşım Ceren ve benim. Yani ortaya karışık birşeyler olacak ;) Yeter ki Ceren Moskova'dan bir dönsün... :)

http://tarcinmoscow.pasaj.com/

8 yorum:

tuba can dedi ki...

keşke link koysaydın bakardık kimbilir yılbaşı hediye zamanı :))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hayırlı olsun canım, bol satışlar diliyorum.

tarchinbyseden dedi ki...

Pericim teşekkürler :)

morinek sayfanın hemen sağında kutucuk var ama haklısın hemen ekliyorum ;)

Filiz dedi ki...

merhaba,blogunuz ve yaptıklarınız çok güzel..pasajınız da hayırlı olsun,bol kazançlar dilerim.
blogunuzu izlemeye aldım,bana da beklerim:)

filizinevi.blogspot

tarchinbyseden dedi ki...

teşekkürler Filiz, geliyorum evine ziyarete ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

hayırlı olsun..bol satışlar diliyorum:)

tarchinbyseden dedi ki...

Çok teşekkürler Zeynep, kahveye beklerim ;)

Sümeyye dedi ki...

çok güzeller özellikle yaptığın kolyelere bayıldım,hayırlı ve bol kazançlar şimdiden :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...