26 Aralık 2010 Pazar

Hadi bakalım cevaplayalım mimlerimizi :)

Sevgili Müge beni de Mimlemiş. Şu Mim işini pek çözemedim ben de başkasını mı Mimlemeliyim acaba :) Neyse konu güzel Yılbaşı, kişi yanlış :/ Neden derseniz, nedeni aşağıda...


1-Yeni Yıla Nasıl ve Kimlerle Girmek İstiyorsunuz.


Ailemle birlikte girmek istiyorum. Elifim de olsa süper olurdu ama olamadı :( Aslında Moskova'da, Kızıl Meydan'da soğan kubbelerin ve ışıl ışıl havai fişeklerin altında girmek isterdim ama o da hayal :(


2-Yeni yılda beklentileriniz neler?

Ahhh... Nerden başlasam, nasıl anlatsam... Şu başlayıp, heyecanla atıldığımız işin yoluna girmesini çok istiyorum. Ve elbette en büyük isteğim ailemin yeniden bir arada olması, mümkünse soğuk,kubbeli, ışıl ışıl bir şehirde yeniden :)



3-Yeni yıl sence ne demek?

Aslında yeni yıl, karamsarca olacak ama, dünyanın bir yaş daha yaşlanması demek. Keşke bu yaşlanmanın olugunlaşma ile orantılı olduğunu söyleyebilseydim ama ne yazık ki dünya büyüdükçe hırs da beraberinde büyüyor. Umarım bu yıl dünya için daha barışçıl, naha naif bir yıl olur. Tabi yeni yıl aynı zamanda yeni umutlar ya da eski umutların gerçeğe dönüşmesi için yeni bir fırsat da demek...

4-Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursunuz?

Planlarımızın gerçeğe dönüşmesi elbette mutlu eder.

5-Yeni yıla dair mesajın nedir?

Yeni yıla dair bir mesajım var ki aslında bu dünyadaki tüm sorunları çözen sihirli bir sözcük... o da SEVGİ

1 yorum:

Unknown dedi ki...

:) Umarım dileklerin gerçek olur!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...