24 Kasım 2010 Çarşamba

Mutlu bir ömür diliyorum...



Mumla eskitme tekniğini kullanarak yaptım.

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım ziyaretin için teşekkürler herzaman gel:)) yaşamının her anı blogun kadar renkli ve içaçıcı olsun.
üzerlerinde renklerin dans ettiği harika emeklerinizi çok beğendim.

tarchinbyseden dedi ki...

Çok teşekkürler, favori listemdesiniz, düzenli olarak bakıyorum yaptıklarınıza ve çok beğeniyorum :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum. Ben de bir dönem ahşap boyama yapmıştım. Oldukça zahmetli bir hobi. Ellerinize sağlık. Takipteyim :)

tarchinbyseden dedi ki...

Teşekkürler Hayal Arkadaşlarım ve yazmak zorundayım, blog isminiz çooook güzel :)

yasmin dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık:)

tarchinbyseden dedi ki...

Teşekkürler Yasmin :)

minikmini dedi ki...

çok hoş,romantik bir çerçeve,ellerinize sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...