22 Kasım 2010 Pazartesi

Atölye Beyaz


Ankarada en keyifaldığım zaman dilimi Pazartesi sabahları ve en keyif aldığım yer Atölye Beyaz ... Sabah 3 saatimin burada nasıl hızlı geçtiğini anlatamam. İşte Moskova'da eksik olan tek şey de buydu sanırım...

Atölye Beyaz Çayyolunda bir sanat atölyesi. Harika öğretmenleri ve harika öğrencileri var. Bir de bahçesinden eksik olmayan sevimli kedileri... Yıllardır fırçam elimde kendimce birşeyler yapıp duruyorum. Moskova'da kendiçapımda kurslar da vermiştim ve o zamanlarım da çok keyifliydi. Ama Beyaz'da yeni boyama teknikleri ve hep güler yüzlü hanımlarla birlikte olmak çok güzel. Hep güler yüzlüler çünkü yaptıkları işten keyif alıyorlar. Bu da insana pozitif bir enerji ve daha çok çalışma isteği veriyor.

Atölye Beyaz'da neler var neler. Ben şimdilik boyama atölyesine katılıyorum ama seramik de aklımı çelmiyor değil ve ilerleyen zamanda mutlaka o işe de el atacağım. Zaten uzun zamandır çamurla haşir neşir olmayı çok istiyordum.

Ankara'da olup bir de Çayyolu bölgesinde oturan tüm fırça aşıklarına şiddetle öneriyorum... Bol renkli günler :)

Fotoğraf bu siteden alınmıştır.

2 yorum:

lolipu dedi ki...

Ahh ahhhh, nasıl katılmak istiyorum kurslara anlatamam. Çalıştığım için hafta içi katılamıyorum. Hafta sonu da oğlanı bırakamıyorum. Umarım ben de bir gün Atölye Beyaz'ın kursiyerlerinden olacağım. Bunu çok istiyorum:))

tarchinbyseden dedi ki...

Umarım olursun Lolipu, gerçekten çok keyifli bir atölye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...