14 Kasım 2010 Pazar

Ekmekliğimin kedileri :) / Bread bin


Kedileri görünce dayanamıyorum... :)

5 yorum:

Noni dedi ki...

Oyyy oyy oyyy bu harikaaaaa ellerine sağlık canım :)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

aaa ben de kursta bu ekmekliğimi boyuyorum ama dışına ne yapacağıma karar veremedim... Harika bir teknik bu, daha bu tekniğe geemedik ama sizin ekmekliğebayıldım harika olmuş ellerinize sağlık...

tarchinbyseden dedi ki...

Teşekkürler Sibel :) çok keyifli bir teknik, öğrendikten sonra hep böyle yapmak isteyeceksiniz...

tuba can dedi ki...

anlaşıldı sen beni kalbimden vurmak için yapöışsın bu harika cicileri bu kedilere bayıldım nedir bu peçetemı,dekupaj kağıdımı birde şu kelime doğrulamayı kaldırsan ne güzel olur :)))

tarchinbyseden dedi ki...

morinek bu dekupaj ama hamurla kabartılan cinsi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...