9 Kasım 2010 Salı

Klimt "kiss" pearl necklace




Moskova'dan ayrılmadan önce sevgili arkadaşım Neslihan bana çok güzel bir bilezik hediye etmişti. Yaz boyunca büyük bir keyifle bu bileziği kullandım. Klimt'i çok severim ve bilezik de çok güzeldi. Üstelik her taktığımda Neslihan'ı ve Moskova'yı hatırlatması da çok hoşuma gidiyordu.

Türkiye'ye geldikten sonra bileziği evirdim, çevirdim ve ben bunu yaparım dedim :) Bilezik bir sıra sedef taşından oluşuyor. Ortadaki 3 taşa resim yapmışlar. Yani hem bir aksesuar hem de bir sanat eseri. Bu nedenle daha kıymetli. Bence bayanların üzerlerinde bu tür aksesuarlar taşımaları çok güzel. Güzel yanı ise bir başkasında 2.sinin olmayacağını bilmeniz. Yani, evet, aynı resmi aynı şekilde bir başka taşa da yapabilirsiniz ama birebir aynı olması imkansızın da ötesinde.

Şimdilik Klimt ve Mucha'nın resimlerinin reprodüksiyonlarını yapmaya devam edeceğim ve bu arada kendi kafamda fikir geliştirip bir süre sonra kendi sanat eserlerimi bu takılara uygulayacağım. Tabi Moskova'dan aldığım sedefler bitene kadar :/ Türkiye'de onlardan bulabilir miyim bilmiyorum. Ama sonuçta çok değil, 2 ay sonra yine Moskova yolcusuyum ve yeniden yüklenir gelirim :)

Bu ürünü bir de görün ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...