14 Ağustos 2015 Cuma

ne çabuk cuma oldu :)

crochet3

Bir hafta sonu daha geldi çattı... Zaman ne hızlı geçiyor. O yüzden en küçük zaman dilimini bile değerlendirmek lazım. Sevdiklerimizle geçireceğimiz her an çok kıymetli...

Tabi bir de hobilerimiz var... Bir önceki postuma yorum yapan sevgili Nalan Ünal ne güzel yazmış... İyi ki hobilerimiz var, terapi kaynağımız bunlar... Yoksa giderek bozulan ve kirlenen (hem ahlaki hem insani hem çevresel olarak) dünya ile nasıl başa çıkarız?

Dün sıcaktan sığındığım balkonumdan bir adet bozuk para cüzdanı ve 4'lü bardak altlıkları ile içeri döndüm... Ne ara örmüşüm ben bile kendime şaştım :D

minicüzdan1-3


minicüzdan1-2


minicüzdan1-1


bardakaltlığı1-5


bardakaltlığı1-4


bardakaltlığı1-1

Hepinize huzurlu bir hafta sonu diliyorum. Huzur varsa mutluluk çok kolay, bir gülücüğe bakar ;) Sevgiyle kalın...

bardakaltlığı1-3

4 yorum:

sebuş dedi ki...

on parmağında on marifet seden!
kısa da olsa senden bir takım işler öğrenmiş olduğum için ve bu güzel paylaşımlarının takipçisi olduğum için şanslıyım:)
sevgiyle ve daima üreterek kal!

Gezgin Kova dedi ki...

Merhaba, ne renkli sayfalarınız ( anca bir kaçını gezebildim) var zevkle izledim para cantasıda çok hoş olmuş emeğinize sağlık.
Bence bu güzel işler sevgiyle emekle olur .
Sevgilerimi bırakıp daha sonra uğramak üzere hoşçakalın diyorum.

martinealison dedi ki...

Bonjour chère amie,

Vos petits porte-monnaies sont adorables !...
J'aime beaucoup.
Merci pour votre gentil petit message laissé sur mon blog. Vous pouvez utiliser le traducteur google placé en haut sur la droite dans mon blog, si vous avez des difficultés pour lire le français.

Gros bisous ♡

bahar006 dedi ki...

Çok hızlısın Seden:) Ellerine sağlık ve Nalan Abla her zamanki gibi haklı, iyi ki hobilerimiz var:) Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...