3 Ağustos 2015 Pazartesi

Mavi güllü dolap, el boyaması ;)

mavi güllü dolap5

Evimi seviyorum... Her ne kadar bahçe diye yanıp tutuşsam da balkona oturunca benim ev de bahçede gibi deyip kendimi avutuyorum :D Evimde en çok da girişimi seviyorum. Neredeyse bir oda kadar. Rusya'daki ufacık evlerden sonra bu ev bana saray gibi ;)

mavi güllü dolap1

Bu dolap da iki buçuk senedir girişimde boyanmayı bekliyordu. Özellikle girişim için telli yaptırmış ancak bir türlü üzerine ne boyayacağıma karar veremeyip bekletiyordum ki... geçen hafta kolları sıvayıp tam karşısına boyadığım vestiyerime uygun (ups :) bu sürpriz olacaktı parmağımdan kaçtı :D neyse o bir sonraki sefere ;)) mavi güllü alaçatı rengi bir dolap boyadım. Pek bir içime sindi... ne dersiniz?

mavi güllü dolap2

mavi güllü dolap3

  mavi güllü dolap4

Şimdi sizce de bunun üzerine şöyle güzel bir kanaviçe pano şık durmaz mı? :) Bence de... Bu konu ile hemen ilgilenmeliyim :D Yakında görüşmek üzere... Serin bir ağustos diliyorum size ;)

4 yorum:

öznur dedi ki...

Sevgili Seden,

Günün aydın olsun. Bir hafta Ankara dışına internetsiz bir yere gittim, bütün güzelliklerin hepsi bir araya gelmiş. Bu nasıl yetenek, Allah nazarlardan korusun. Rosemaling çok sevdiğim biraz da elimin yatkın olduğu, ancak tekniğini fazla bilmediğim bir tarz. Seneler önce bir şeyler yapmıştım, doğaldır ki senin gibi koca vestiyerler değil ufak tefek şeyler. Yaptığın her bir şeyleri çok beğendim, ellerine kollarına sağlık. Sonuç Ankara'ya dönüşün muhteşem oldu. Kocaman sevgiler.

tarchinbyseden dedi ki...

öznurcum çok teşekkürler. Eminim sen de harikalar yaratırsın bu teknikle. Birkaç haftalık kursla rahatlıkla tüm fırça darbeleri öğreniliyor, gerisi elinin alışmasına kalmış. Çok keyif aldığım bir teknik benim de ;)

AsOrTiK dedi ki...

dolap şahane olmus, kanavice pano hazir mi?:))

tarchinbyseden dedi ki...

Asortik teşekkrler, pano henüz yapım aşamasında ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...