3 Şubat 2014 Pazartesi

eskilerde neler bulduummmm :)

Dün akşam eski fotoğraflara baktım. Yüzlerce fotoğraf çekmişiz... Bak bak bitmedi. Eski fotoğraflara bakıp hüzünlenenleri anlamazdım... Dün gece çok iyi anladım :)

Moskova'ya ilk gittiğimiz yılların da fotoğrafları çıktı tabi ortaya. Ve sonrasının...Ne çok şey yapmışım orada. Şimdi bakınca dolu dolu geçen 12 yılmış meğer...

Bir kısmını facebook'a ekledim. Eski arkadaşların kare kare pozları. Umarım iyi gelmiştir onlara da. Bu arada fotoğrafların arasından oradayken yaptığım bazı işlerin de fotoğrafları çıktı :) Hiçbiri bende değil şimdi. Bazılarını hediye ettim. Bazıları kermeslerde satıldı.
Bir zamanlar çok fazla balmumu batik yapardım. Kaç arkadaşıma yapmıştım hatırlamıyorum ama güneş temalı, kenarlarda burç sembolleri olan masa örtüm pek meşhur olmuştu bir aralar... işte bazı örnekler...

bu sevgili kardeşim Elif'in evinde şimdi :)

Bir de ahşap boyamaya nasıl başladığımı hatırladım :) Aşağıdaki fotoğraflarda bulunanlar yakma aleti ve akrilik boya ile yapılmıştı :)

İşte böyle... Güzel zamanlardı ve özledim ben galiba o zamanları. İlk defa gittiğim gizemli bir şehri keşfetmenin heyecanı... Kim bilir? Belki bürgün... umarım...


Neyse... hüzünleri bir kenara atalım :) Maille gelen bir siparişim vardı. Bugün evde oturup hiç çıkmayınca ben de onu yaptım. Yeni bir gül deseni denedim. Biraz daha Laura Ashley tarzı ama renkleri değiştirdim. Umarım beğenir ;)




Herkese keyifli güzel bir hafta diliyorum... Yarın blog ziyaretlerime devam edeceğim. Çayınızı demleyin geliyorum :)

4 yorum:

birdunyafikir dedi ki...

Eski fotoğraflara bakmak beni çok etkiler.
Ve genellikle 2 damla gözyaşı da bana eşlik eder;)

Güzel şeyler yapmışsınız.
Bir de bunlar ansızın çıkıverince karşınıza, eminim çok mutlu etmiştir sizi.
Her birinin bir anısı vardır aklınızda...
Ne hoş:)

Unknown dedi ki...

harikasin sedencim
kolyenin dis cercevesini bulmak zor herhalde,,,
bir bakiniyim bulabilecekmiyim?
sevgiler
yeni paylastiklarima bir goz at...
ne yapiyim artik size dusmuyor yaptiklarim...haber veriyim dedim:)

Unknown dedi ki...

ben bugün kurabiye yapacağım malum okullar tatil olunca:)çayı da demlerim buyrun gelin:)eserleriniz muhteşem ama neyden ve nasıl yapılmışlar açıklarsanız mutlu olurum,kolye ise harika beğeneceğine eminim:)

Unknown dedi ki...

Kanaviçeli kolyeye ilk defa rastlıyorum.
Çok orijinal
www.qhayadesign.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...