10 Haziran 2012 Pazar

Sabah atölye öğleden sonra Ankara blog yazarları toplantısı ve sonrası

fotoğraf: http://www.zeynepinevi.com/


Sabah atölyede dersde öğleden sonra Ankara blog yazarları toplantısında, ardından Tarçın ve Kara'nın eğitim aldığı yerde, sonra Gordion'da, ardından evde, gecenin bir yarısı yine Gordionda.... yazarken bile yoruldum :)

Anlayacağınız hızlı bir cumartesiydi :) Sabah her cumartesi olduğu gibi dersimizi yaptık. Sevgili Funda hanım 3 hoca ile birlikte özel ders yaptı sayılır :) Fırsat bu fırsat ben de bir kapı gazetiliği boyamaya başladım. Derken saat geldi Ece ve ben Çukurambar yolunu tuttuk. Sevgili blog arkadaşımız, http://www.zeynepinevi.com/ 'un sahibesi Zeynep'in gerçekleştirdiği 1. Ankara blog yazarları buluşması çok ama çok güzel geçti. 40 civarı yazar Zeynep'in güzel organizasyonu ile tanışmış olduk. Yemek, moda blogları ve bizim gibi craft blogları, her telden yazanlar... Genç yazarları gördükçe pek hoşuma gitti doğrusu. Tekrar teşekkürler Zeynep ;)

 fotoğraf:http://www.zeynepinevi.com/

İlk defa blogcu'da 2003 yılı sonunda başlayan blog maceram bana öyle kapılar açtı ki anlatamam. Moskova'yı tanıtma, Moskova'da yaşamın neye benzediğini anlatmak, Moskova'yı sevmeyen arkadaşlarıma bir de benim gözümle bakmalarını sağlamak amacı ile açmıştım tarcinmoscow.blogcu.com'u. Blog daha sonra tarchinmoscow.blogspot.com adıyla yola devam etti bir süre daha. Moskova'da bir internet sitesinde iş buldum yazılarım sayesinde, gazeteci oldum sonra, bir kitapta yazım çıktı o blog sayesinde. Son olarak geçen sene memlekent dergisi yazarları içine girdim, hep o blog açtı bu yolları bana. Artık o bloga pek yazamıyorum, çünkü Moskova'da değilim. Ama Moskova'ya gitmek isteyen, kültürü, sanatı, yaşamı hakkında bilgi almak isteyenler okuyabilir, kapamaya kıyamıyorum :)

tarchintasarim.blogspot.com'a gelince.... onun sayesinde de bir sürü benim gibi craft seven nice arkadaşlar edindim. Bu yüzdendir işte blogculuğu :) çok seviyorum...

 fotoğraf:http://ahousefulofhappiness.blogspot.com/

Benimle aynı duyguları paylaşan insanlara bir araya gelmek de bu yüzden çok iyi geldi doğrusu...

Blog toplantısından sonra da sevgili Ece'nin köpekleri adaşım Tarçın :) ve Kara'yı görmeye eğitim aldıkları yere gittik. Aman tanrım bu Tarçın ve Kara aynı Tarçın ve Kara mı? Hani kışın benim ayakkabımı yemeye çalışan :D Epeyce yol katedmişler doğrusu ama eğitimde oldukları için şöyle iyice evire çevire sevemedim,içimde kaldı :)

Gece de Prometheus adlı filme gittik. Alien filmini izleyenler varsa bilirler, bu film onun başlangıcını anlatıyor. H.R Giger'in muazzam çizimlerinden çıkan o yaratığın başını anlatan film beni çok heyecanlandırmıştı ama heyecanım kursağımda kaldı :( Film kesinlikle beklediğim etkiyi yaratmadı...

Sonuç olarak..... kahvaltıya çağırıyorlar beni,acilen kaçıyorum, yumurtam soğumasın ;) kırk yılın bir başı uzun uzun yazasım geldi ona da izin vermediler :/ Güzel bir cumartesi idi, tekrar görüşene kadar öpüldünüzzzzzzzzzz :)

10 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Güzel bir gündü, sizleri tanımaktan çok mutlu oldum ben de. Bu vesileyle sevgili Zeynep'e buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Sevgiyle..,

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

ooo çaydan sonra gün sona ermedi yani:):) ne kadar dolu dolu geçmiş:):) iyi ki tanıştık sevgilerr:):)

desing by gülçin dedi ki...

Ankaralı blogger olarak keşke ben de orada olsaydım neyse belki bir daha ki sefere ....

Unknown dedi ki...

Güzel bir gündü,Sedenciğim.
ben de fotografınızı güzel çekmişim ama.Öpüyorum

Chilek dedi ki...

Çok keyifliydi sizlerle bir arada olmak. Tekrar bir arada oluruz inşallah. Ya da ben atölyeye geldiğimde görüşürüz:)

Nilufer dedi ki...

Sedencim, seninle tanışmak keyif oldu benim için. Umarım tekrarlarız... Sevgiler

fecir dedi ki...

haberim olsa ben de gelirdim :((

tarchinbyseden dedi ki...

ah ahhh biz de son gün apar topar aradık Zeynep'i... ama bir sonrakini hepiğmiz iyice duyuralım

Meyra dedi ki...

ben şimdiden bir sonrakini bekliyorum, sizleri tanımak güzeldi...

Adsız dedi ki...

İSO Belge hizmeti adına bilgi için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...