11 Haziran 2012 Pazartesi

Deniz mevsimi :)



Malum deniz mevsimi geldi çattı. Herkes yazlığa gideceği günün hesabını yapıyor, kimisi gitti bile. Bizim gibi çalışanlar da tatili beklemeye devam ediyoruz :) Oldum olası deniz temasını da çok sevmişimdir. Hele bu kabuklara bayılıyorum. Kapı gazeteliğine olur mu olmaz mı diye düşünürken dedim ki neden olmasın.... Yani çiçek böcek olur da deniz havası niye olmasın değil mi? Krem rengi boyandı, çift renk stencil yapıldı, stamp (mühür) basıldı, kabuklar hamurla kabartıldı :)


7 yorum:

Unknown dedi ki...

cokta guzel olmuş elıne saglık bu yazıları nereden temın ettın sanırım damga

tarchinbyseden dedi ki...

Evet Esce, damga. Öğrencime ait. O da internetten almış.

gezicini dedi ki...

merhaba
bu ürünleri satıyor musunuz? nereden bakabilirim?
teşekkürler
gorki

Çilekli Mektubum dedi ki...

Cok sIk olmus ellerinize saglik,beyaza da hersey yakisiyor ama..cok severim beyaz rengini.
Sevgiler.

tarchinbyseden dedi ki...

gezicini bu ürünleri satıyoruz. (312) 241 96 88 numaradan hertür bilgiyi alabilirsiniz :)

Marcela Gmd dedi ki...

Thank you so much for your visit!!! I follow you now!
Want us to follow by Bloglovin? let me know...

Besos, desde España, Marcela♥

NEFİSE dedi ki...

Hımmm...çok acayip güzel olmuş:) Ben çok sevdim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...