1 Ocak 2012 Pazar

Eski yılın son çalışmaları :) / For my kitchen

 Evet bir yılı daha geride bıraktık. 2012'den en büyük beklentim kendi adıma 11'dekinden daha verimli, daha yaratıcı ve özgür ruhlu bir yıl olması. Sınırlarımı zorlamayı ve aşmayı istiyorum...

Yandaki çalışma poşetlik. Üstten poşetleri koyup aşağıdaki delikten çekip alıyorsunuz. Keyifli amauzun süren bir çalışma oldu. Epey zorladı. Kutuyu eskitme yaparak boyadım. Üzerindeki desen kat kat kabartma ve yapraklar bile tek tek kabardı.

Resimde belli olmuyor ancak ön yüzdeki uzun kuş yuvasının üzerinde minik çiviler var. Takı çivilerini kesip hamura tepeleri dışarıda kalacak şekilde gömdüm. Resimdeki çivilerin yerine... gerçekçi bir görünümü oldu.

Farklı şeyler yapmayı seviyorum. Çok kullanılan resimleri kullanmamaya çalışıyorum ancak herzaman olmuyor tabi :)


Bazen çok sevdiğim bir resme denk geliyorum, yandaki gibi... Çok kişi tarafından kullanılmış bir resim. Hatta bu objeüzerinde bile. Ama o kadar çok sevdim ki kullandım gitti :)

Bu objeye gelince, mutfak için birkutu. Ben tahta kaşıklarımı koymayı planlıyorum. Mumla iki kat eskitme ve elbette hamur kabartma.


Bunları yaparken ne yazık ki şunu fark ettim, kendimi tekrarlamaya başladım. Evet objeler ve resimler farklı ancak teknikler hep aynı. Bu duruma acilen bir çözüm bulmak lazım.

Sonuç olarak yukarıda yazdığıma dönüyorum: sınırlarımı aşmalıyım. Hatta daha doğrusu kendime sınırlar çizmemeliyim...

Herkesin yeni yılı kutlu olsun... sevgiler...


17 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben çok beğeniyorum senin çalışmalarını hatta ilham alıyorum.Bloğunu dolaşıp ''ben de yapayım '' diyorum ama senin kadar sabırlı değilim sanırım. Ellerine sağlık Sedenciğim ve yeni yılın kutlu olsun !

esensdollsandpuppets dedi ki...

Umut dolu bir 2012 dilerim.Çok güzel bir çalışma olmuş poşetliğiniz.çok beyendim.

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglık, harikalar:)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

şahane olmuşlar.kendinden bişeyler kattığın dokunuşların o kadar belliki!bu yüzden bu kadar özgün ve şıklar.ellerine sağlık tarchin.yine çok beğendim.

pastabahçem dedi ki...

görüntü renkler ve emek muhteşem ellerinize sağlık

ZeynepCe TASARIM dedi ki...

ellerınıze saglık ıkısıde harıka olmus,caydanlikta mumla 2kat eskitme uygulamissiniz,cok kisa anlatirsaniz sevinirim...

Noblesse dedi ki...

eskitmede öyle başarılısın ki, seyretmeye doyamıyor insan, süper olmuş, emeklerine sağlık.

Nedret dedi ki...

Varsın kullanılmış desenler olsun. Herkes başka yerlerde nasılsa:)) Çok güzeller. Poşetlik gerçekten farklı ve hoş olmuş. Elinize sağlık. Sevgiler.

meralhobiart dedi ki...

her iki çalışmada harika. Hele ki o kuş evi ( poşetlik değil kuş evi gözüyle baktım ben ona )çok çok güzel ellerine emeğine sağlık.
Aynı şeyleri tekrarlama konusunda sana çok hak veriyorum ( yarama tuz bastın ) bu aralar fark ettinse yaptıklarım hep birbirine benziyor çünkü hepsi sipariş istedikleri gibi yapmak zorundayım bu da beni bayaca strese sokuyor sanki fabrikasyon çalışıyorum çalışırken fikrim hür değil bu yüzden üzülmüyorum desem yalan olur doğrusu.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

harikasın senin için tekrar olabilir ama ben bakmaya doyamıyorum çok güzeller.

AsOrTiK dedi ki...

çalışmalar harika eline sağlık.
yeni yılın kutlu olsun, yaratıcı olsun, üretken olsun:))
sevgiler

Adsız dedi ki...

Sen ne yaparsan yap, güzel işler çıkıyor, umarım 2012 de isteklerin gerçekleşir:))

suhuba dedi ki...

Çok beğendim süper

bahar006 dedi ki...

Canım senin kendini tekrarlama sandığın şey aslında bir tarchin tasarımı, daha önce de demiştim, ben artık senin çalışmalarını nerde görsem tanırım, değişiklik elbette iyidir ama ben çok seviyorum yaptıklarını, ama seni daha çok seviyorum, yazdıklarımla hissettirebiliyorumdur umarım:)

Adsız dedi ki...

Aslında bilinen desenler olarak görünsede bir çok kişi bilmediği için çok beğeniyorlar...Ben ikisine de bayıldım. Eline sağlık Sedencim :)

tarchinbyseden dedi ki...

Sevgili colette çok teşekkürler. Zevkle izlediğim blog sahipleri beğenince daha fazla mutlu oluyorum inan ki :)

esen beğenin için çok teşekkürler :) Umarım 2012 sana da tüm güzellikleri ile gülümser :)

Merve çok teşekkürler

pastabahçem muhteşem olan paylaşabilmek, bu yüzden çok mutluyum :)

Zeynepce teşekkürler. Canım ilşk başta ahşabı boyamadan eskitme yaptığım yerlere mum sürüyorum. Sonra arzu ettiğim renkte boyuyorum. Hiç zımparalamadan tekrar mum sürüyorum ve bu defa önceki renge göre daha açık ya da daha koyu renkte boyayıp kaba zımpara ile zımparalıyorum :) umarım anlatabilmişimdir ;)

Nedret teşekkür ediyorum, sevgiler ;)

meralhobiart, inan çok iyi anlıyorum seni. Hele bir rus ressamın resmini kullandığım peçetelik ve çay kutusu var ya. Onlardan yapmaktan bıkkınlık geldi :(

örgüçantam, bence paylaşmayı seven her birimiz harikayız,yaşasın blog kardeşliği ;)

pembedüşler, çok teşekkürler canım benim,umarım hepimizin istekleri (en azından mantıklı olanlar :)) gerçek olur

suhuba, teşekkürler :)

baharcım,canım benim harikasın :) akşam akşam duygulandırdın beni ;) duygularımız karşılıklı canım çopk öpüyorum ;)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bende çalışmalarını beğenenlerdenim.kendine ait bir tarzın var.bence kendini tekrarlamıyorsun basamak çıkıyorsun ...çok şık ve güzel.ellerine sağlık..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...