5 Ocak 2012 Perşembe

Aynen böyle elektrik yüklüyüm!!!


Her sabah olduğu gibi 06:50'de uyandım. Çocukların kahvaltılarını hazırladım. Yediler, hadi yavrum, hadi çocuğum laflarım eşliğinde hazırlandılar ve gittiler. Ardından herzaman yaptığım gibi İrfan Değirmenci'nin programını açtım, birgüzel izledim.

Ardından biraz kanallarda dolaştım, bir miktar home tv'de takıldım, Türkmax'ın Herşey Tadında programına denk geldim. Tam da İstanbul'da dolmuşların artık kaldırılacağından bahsediyorlardı. Diyorlardı ki zaten dünyada birtek bizde dolmuş varmış. Yahu 13 yıldır ben dolmuş diye Moskova'da neye biniyordum acaba :P Hemen bu bilgiyi programın facebook sayfasında paylaştım derken dedikodu konularına girdiler, sıkıldım, bari yemek yapayım dedim.

Yerimden kalktım, mutfağa gittim, bir bardak su içtim derken birden ev sessizliğe büründü.

Saat henüz 11 yoktu...

Sandım ki tv'ye birşey oldu. Digiturk gitti falan. Salona girdim ki meğer elektrik gitmiş.

Ardından sinir bozucu bekleyiş başladı.

1 saat geçti

2 saat geçti

4 saat

derken ben giyindim, çıktım, arkadaşımla buluştum, ondan ayrıldım, saat oldu 17:30 hala elektrik yoktu.

Böylece toparlandık, buzluktaki kıymetlilerimizi de aldık annemlere göç ettik.

Derken elektrikler 20:30-21:00 sularında gelmiş.

Kalktık eve geldik.

Benim de sinirlerim yukardaki yıldırımlar gibi oldu...

5 yorum:

PANDORA ARTé dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN. HERŞEYİMİZ ELEKTRİĞE ODAKLANMIŞ. ELEKTRİK OLMAZSA HAYAT DURUYOR. BUZDOLABI, FIRIN, TV, HATTA KALORİFER VE SU ......
SEVGİLER

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım yaa sana bayaa bi toprak hattı lazım kıyamam:)
elektrik ,su kesintileri gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor.

suhuba dedi ki...

Hakikaten acayip bir gün müş. Ama yattın kalktın biraz daha iyisin değil mi?

Adsız dedi ki...

Elektrik yada su olmayınca öylece kalakalıyorsun, geçmiş olsun:))

sibelinmutfagi dedi ki...

canım çok mutlu olurum bende mesleki eğitimde okudum ama senden daha önce kahve içince ayrıntılı anlatırım. Ben çalışıyorum ama kendimi ayarlarım bir gün kahvede buluşalım çok güzel olur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...