3 Aralık 2011 Cumartesi

ne mutlu oldumbilseniz :)


Yeni evin tadilatının sonuna yaklaştık artık. Pazartesi taşınacağız. Ama hala, son gün bile birsürü iş vardı evde. Hala da devam ediyor ama ben eve kaçtım artık yorgunluktan... Bir de illaha ki birşeyler ters gidecek yaa... Neyse ki geri dönüşü olmayan, bizi üzecek terslikler değil.

İşte bugün öğle saatlerinde ben de yeni evde ustaların arasında, yine bir terslik için canımı sıkmış kara kara düşünürken kızım aradı. "Anneeee sana bir paket geldi" dedi. Apar topar çıkıp eve döndüm. Paketi açıp da kumaşları görünce öyle sevindim ki anlatamam... Sevgili blog arkadaşım Nilgün Hanım'ın blogunda şu postu: tıktık görünce çok hoşuma gitmişti matruşkalı kumaşlar.Ben de postun altına yorum yazmış, bu kumaştan Moskova'da bile bulamadığımı belitmiştim. O da sağolsun bana hemen mail atıp kendisinin bana temin edebileceğini belirtmişti :) Veeee bu yorgun argın günlerimde bana mutluluk veren paketim bugün elime geçti...

NİLGÜN HANIMCIM ÇOK AMA ÇOOOOK TEŞEKKÜRLER...

Öyle güzeller ki bakmaya kıyamıyorum :) Taşınma ve yerleşme planımız biter bitmez hemen değerlendireceğim ve görünen o ki ilk olarak kızım için bi,rşeyler yapacağım ;) sevgiler canım arkadaşım...

6 yorum:

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

eviniz hayırlı olsun :)

Unknown dedi ki...

kolay gelsinnnnnnnnnn
guzelliklerle dolu gecsin su gunleriniz

coco-jelly dedi ki...

Kolay gelsin yeni eviniz hayırlı olsun....Cidden sevimli kumaşlar. Nilgün ablayı bizde öpüyoruz ne kadar ince

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

gözün aydın bakalım ne ciciler yapacaksın onunla:)
kolay gelsin işlerin

Noblesse dedi ki...

güle güle kullan tarchin, bu güzel kumaşla bakalım ne güzellikler yapacaksın:)))

Nilgün Komar dedi ki...

rica ederim canım benim yüzünde bir gülümseme oluşmasına sebep oldumsa ne mutlu bana... muckkkkkkkkkkkkkkkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...