1 Ekim 2011 Cumartesi

yarından sonra...




Vee... bütün yaz beklediğim gün geldi... Yarından sonra atölye beyaz'da yeniden boyalara, kutulara, birbirinden güzek resimlere gömüleceğim... Pek bir heyecanlı ve sevinçliyim...


Moskova'dan memlekete döneli 1 yıl oldu ve bu ilk yıl benim için pek de kolay değildi. Herşeyden önce Moskova benim aşık olduğum şehir ve orada çok hareketli bir sosyal hayatım vardı. Moskova Kadınlar Organizasyonu ve hiç tükenmeyen Moskova'yı keşfetme turları (12 yıldan sonra bile) ardından koca bir boşluk içine düşmüştüm...

Sonra birgün Gordion'da Atölye Beyaz'ın yıl sonu sergisine denk geldim ve artık pazartesi günleri 3 saat herşeyi unutup çocuklar gibi şen olduğum mekana adım atmış oldum.Birbirinden harikainsanlar tanıdım, birbirinden yetenekli hocalarla bir arada oldum. Ama geçen seneki bitmek bilmeyen Moskova seyahatlerim yüzünden çok da düzenli devam edemedim...

Bu sene üzgünüm kiMoskova seyahati yok :( ama bunun yanısıra atölyeye çok daha fazla zaman ayırabileceğim, dahası aksatmayacağım...

Şimdi önümde birtek yarın kaldı... Hadi çabucak pazartesi olsun :) Eeee bu sene atölyede olacaklar parmak kaldırsın :) pazartesi gelen var mı????


resimler alıntıdır...

9 yorum:

LeylaK dedi ki...

ay ne güzel ben de gelmeyi çok isterdimmmm :(
Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

lolipu dedi ki...

ben de cumartesi sabah grubuna devam:)))))6 gün sonra oradayım:))))

tarchinbyseden dedi ki...

lolipu bir cumartesi basarım seni orda :)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

aaa ne güzel iki arkadşaım da atölye beyaz da süpersiniz kolay gelsin hepinize ben de Ankara'ya döndüğümde yani perşembe günü başlıyorum kursa inş., hadi hepimize bu eğitim yılımız kutlu olsun :D Sevgiler...

leyya dedi ki...

hepinize hayırlı ugurlu bir eğitim dönemi diliyorum arkadaşlar:)ben gelemiyorum maalesef:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun bol keyifli ve renkli olacağından hiç kuşkum yok hepinize sevgiler kolay gelsin

projecantasi dedi ki...

Ah, kıskandım! :)) Ben de orada olmak isterdim.

tarchinbyseden dedi ki...

Konuk edelim sizi burada :)

lolipu dedi ki...

aaa:)) çok sevinirim:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...