27 Ekim 2011 Perşembe

Anahtar kutusu / key box




14 yorum:

bahar006 dedi ki...

Başka bi yerde senin yaptıklarını görsem bunu kesin tarchin yapmıştır derim, yine çok zarif olmuş, ellerine sağlık:)

tarchinbyseden dedi ki...

teşekkürler baharcım :)

Adsız dedi ki...

Çok sevimli olmuş, güle güle kullanın:))

projecantasi dedi ki...

Çok güzel olmuş. Bu kabartmalardan ben de yapmalıyım.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

şık ve keyifli.ellerine sağlık...

Tatlı CaDı dedi ki...

Ece Aymerin yaptıklarını görünce ben de çok heveslendim bu tekniğe. Ama henüs denemedim. Anahtarlığı çok beğendim. Ellerine sağlık.. CiCİ KaLL.. (^_^)

tarchinbyseden dedi ki...

@ pembedüşler, Proje Çantası, alanay, Acemi Cadı teşekkürler :)

@Proje Çantası ve Acemi Cadı biraz uğraştırıyor bu teknik ama çok güzel oluyor :)

leyya dedi ki...

ne güzel işler yapmışsın yine sevgili tarçın.sana kolaylıklar veee şifalar diliyorum.

Tatlı CaDı dedi ki...

Evet zahmetli yapımını gördüm, ama değer bence. Nasipse halk eğitinmin ahşap boyama kurslarına katılmak istiyorum bu yıl. Evde çocuklarla ahşap boyamak çok zor, benden hevesliler maşallah her yer batıyor... (^_^)

tarchinbyseden dedi ki...

leyya teşekkürler ;)

Acemi Cadı ben büyüttüm çocukları kafam rahat ;)

meralhobiart dedi ki...

Çok şık çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Gül den Dökülenler dedi ki...

yani çok ayıp çok.bunları böyle yapppp,bloğa koyup benim gözüme sok ondan sonra benim adım kıskanca çıksınnnn:))) muhteşem olmuşşşş eline koluna sağlık bayıldımmmmmmmm

tarchinbyseden dedi ki...

:)))))))))))))))))))))

Aynur Dereli dedi ki...

çalışmalarınıza bayıldım seden hanım. elinize sağlık.sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...