15 Temmuz 2011 Cuma

Canavarusarpusum sörf üstünde :)

Geçen sene kızım ve ben rüzgar sörfü dersleri alırken Sarp'ın yaşı henüz küçük olduğu için seneye demiştik. Bir senedir başımızın etini yiyordu :) Sonunda muradına erdi evelsi gün derslere başladı. Dün hepimiz cayır cayır yanık olduğumuz için denizin kenarına bile inemedik. Bugün derslere devam etti. 2.5 saatlik dersle anında kaptı olayı sporcu oğlum benim afferim diyorum :) Dönüşler zor ama maşallah takır takır dönüyor edepsizim :) bizim gibi, de habire düşmeden hem de hehehe... 2 gündür ben binemiyorum sörfe :( feci yanmışım. Eh plajda hasır şemsiyenin altında uyuyakalırsan böyle olur tabi :D Yarına umarım iyi olacağım ve yeniden sörf tepesine çıkacağım. Evelsi gün 2 saat bindim aklım kaldı :)

myspace layouts

myspace layouts

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...