6 Şubat 2011 Pazar

Ruhu olan bir ev...

Gecen aksam sevgili arkadasim ve MTKO baskani Gulay'in evindeydik. Ben bu eve ruhu olan ev diyorum. Cunku bu evi mimar olan Gulay ve muhendis esi Necdet Bey birlikte yapmislar. Moskova'da boyle bir ev gorme sansiniz nedir? cok zor :)

Simdi sizi evde gezdirecegim ama benim icin bu evin guzel olmasinin nedeni buyuk ya da luks olmasi degil, Gulay'in ruhunu ve zevklerini bire bir yansitmasidir, bunu belirtmek istiyorum...

Eve kis bahcesinden basliyorum... Zira evin en sevdigim yeri ;)






ve salonun genel goruntusu:




fena halde begeniyorum :) :



Mutfak ile yemek odasini birbirinden ayiran hos bir ayrinti...



Ust kat... Odalari cekmedim cunku yatak odalarini goruntulemek istemedim. 3. katta bir buyuk oda daha var ve dev ekran tv :) Ama oraya da cikmaya usendim :)







Veeee bu da evin sahibelerinden Nika :)



Evden makrosal denemeler :)


















gecenin sonundaa...... :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...