19 Şubat 2011 Cumartesi

Mini dikiş seti / Cross stitch little sewing kit


Ben fırçalarım, boyalarım ve tuvalimle sanırım daha mutlu oluyorum :) Kaneviçe yani diğer bir isimle çarpı işi oldukça sabır isteyen bir sanat. Uzun zamandır bu işlemeyi yapmıyordum. Aslında çok fazla yaptığım da söylenemez. Ama arada sırada değişiklik de fena olmuyor hani...

Bu seti bir yerde görüp kaydetmişim kim bilir ne zaman. Fikir çok hoşuma gitmişti. Geçenlerde bilgisayarın içini boşaltıp dosyaları düzenlerken görünce aklıma takıldı ve aklıma takılan şeyi biran önce uygulamazsam içim rahat etmiyor. İşleme kısmı neyse de bu dikiş işi beni aşıyor ve zorluyor. Mükemmelliyetçi birisi olunca da çok sıkıyor. Olabildiğince en iyisini yapmaya çalışırken beni biraz gerdi. Dikiş makinası da olmadığı için elimle diktim ki bu daha da zahmetli oldu tabi.

Neyse sonuçtan çok memnunum, yaptığım işi beğendim. Düşündüğümden çok daha güzel birşey çıktı ortaya. Bu akşam fırçalarıma ve boyalarıma geri dönüyorum :) Bildiğim ve uçabildiğim materyallere ;) http://www.pasaj.com/mini-dikis-seti-carpi-isi-kirmizi-bordo/155297





1 yorum:

Sevdiye dedi ki...

sonuçtan Ben'de memnun kaldım :)) dikiş olayı Ben'ide çok kasıyor bilmediğimden,Ben'de elimde dikerim hep...özendim yaw :) çok güzel olmuş,iyi günlerde kullanılsın .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...