1 Eylül 2016 Perşembe

ve sonbahar başlar




Ama benim ruhum hala yaz...

Tam 10 gün sürdü çiçekçiyi işlemem ama tabi araya bir sürü başka şey de girdi. Aslında daha çabuk bitebilirdi. Veronique Enginger'in Les Boutiques kitabından güzel bir tasarım...Daha devamı da var butiklerin. Çok sevdim kitabı hepsini yapasım var :D


Resmi olarak sonbahar geldi, yapraklar kızaracak rengarenk olacak çok severim... Ama henüz hazır değilim... Ben hala yazı yaşıyorum. Çok sıcak olmasına rağmen bana yaz yetmedi bu sene :)


Bu sıralar ipliklerle aram pek iyi. Epeydir elime fırça almamıştım. İncik, boncuk, çarpı işi oyalanıyordum. Ancak dün arkadaşımın kızının müzik akademisinde (Pan sanat akademisi) eski bir kapı boyadık. Sanırım uyuyan devi uyandırdım... Yavaştan evde etrafa bakmaya başladım. Hangi mobilyamı boyasam acaba :D



Sonraaaa eve döndüm ve yine kanaviçemin başına oturdum :D Sonra da gece 2 sularında bitirdim :D :D :D




Eh sonbahar gelmiş hoş gelmiş... Adet yerini bulsun da bari bir de sketchbook'umdan seçtiğim sonbahar yapraklarımı koyayım... Sonbahar ardından kış ve yeni bir yıl... Umarım gelecek günler bize güzellikler getirir...


2 yorum:

Elift dedi ki...

İnşallah, öyle güzel bir sonbahar gelsin ki, yazı unuttursun sana..Kanaviçene bayıldım, bittim, çok güzel, hemen bulup kitabı işleyesim geldi benim de, ellerine sağlık..

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Sen her ne yaparsan en güzelini yaparsın zaten .
Sedenciğim sizin Atölye'ye ne oldu ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...