30 Temmuz 2014 Çarşamba

kulağınıza küpe olsun :)


Parmağım sonunda beni üzmekten vazgeçti. Bu arada eşim ve ben 3 günlüğüne Alanya'da Water Planet Aquapark tatil köyüne kaçtık geldik. (20.evlilik yıldönümümüz nedeniyle) Tatil köyünün %95 müşterisi Rus idi. Bol bol Rusça duyduk unuttuğumuz kelimeleri hatırladık. Malum yakında yine ihtiyacımız olacak :)

20140730_192056 

Sonuçta yine Anamur'dayız. Arık burada kala kala 5 günümüz kaldı. Güzel şeyler ne kadar uzun olursa olsun çabuk bitiyor. Tatil de dahil :(

20140730_192155 

Eve dönünce yapacak bir sürü işimiz var. Eşimin yolculuğa hazırlanması, kızımın üniversite kaydı, benim işlerim... Neyse ki bol bol güneş enerjisi depoladım :)

Hani bir melek işlemiştim geçenlerde perforated paper adlı malzemeye: http://tarchintasarim.blogspot.com.tr/2014/07/nedir-su-driftwood.html işte o işlememden kalan küçük parçalara gül işledim ve küpe yaptım. Parmak iyileşti ya :) geri döndüm :D

20140730_192334 

Bayramınızı da kutlayarak huzurlarınızdan ayrılıyorum... Zira yemeğe çağırıyorlar :D

4 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

Seden Hanım, ben sizi izlediğimi düşünüyordum ama izlemiyormuşum; çok şaşırdım :o
Neyse küpeler çok güzel olmuş, ellerinize sağlık ; sizi geç de olsa izlemeye aldım.

Unknown dedi ki...

sevgili seden..evliliginde..nice guzel senelere..insallah
sohpetine bayiliyorum..
ruscanin cok zor oldugunu duymustum.
kupelerin cok hos duruyor:)sevgiler
ben bunlari yazarken anamurdan ankaraya dondunmu acaba?
:))))))))))

tarchinbyseden dedi ki...

Cihancim hala anamurdayim 4u aksami yolculuk :) aslinda daha uzun uzun yazmak istiyorum ama bir bilgisayar 4 kisi anca sira geliyor

Unknown dedi ki...

Çok farklı ve güzel. Elinize sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...