5 Mayıs 2014 Pazartesi

Yeni blog




Birkaç haftadır bu bloğum gözüme çok karışık görünmeye başladı doğrusu...

Çarpı işi, dekupaj, tığ işi, mobilya yenileme, resim, art journal, mixed media, suluboya, yağlıboya, fotoğraf, günlük say say bitmiyor... Blogumda bir şey bulmaya çalışsam çıldırıyorum. Etiketler bile fayda etmiyor artık. O yüzden bir çare bulmam gerekiyordu...

Ben de yeni bir blog daha açmaya karar verdim. Yeni bloğumu sadece resim çalışmalarım için düzenledim. Elbette burada da yayınlayacağım ama zamanla art journal, mixed media, suluboya, yağlıboya ve buna benzer resimsel çalışmalarımı tamamen diğer tarafa kaydıracağım. Bu bloğum da hobi ve craft ağırlıklı olacak. Yeni bloğumu da takip ederseniz beni çok mutlu etmiş olursunuz.

Anlayışınız ve yorumlarınız için çok teşekkürler...

Yeni blog adresim:
www.sedensezer.blogspot.com

7 yorum:

niloş dedi ki...

ne güzel olmuş, ellerine sağlık:)
yenilik güzeldir, heyecan getirir..

bu arada takip butonu sadece google üzerinden mi? takip listesine eklemeyi beceremedim :(
(ki bu büyük ihtimal benim teknoloji özürlüğümden:) )

sevgiler..

tarchinbyseden dedi ki...

Google + da başka takip butanu vermemiş ya da ben bulamadım :( araştırmam devam ediyor :)

tarchinbyseden dedi ki...

sevgili Niloş izleyiciler butonunu buldum ve koydum :)

Juliette Koc dedi ki...

Hayırlı olsun bloğun Seden. Çok güzel düşünmüşsün tüm çalışmalar daha bir ön planda görünüyor ellerine sağlık. Naçizane tek tavsiyem blog yorumlarında doğrulama kodunu kaldırman :))
Sevgiler..

tarchinbyseden dedi ki...

Dogrulamanin acik oldugunun farkinda bile degildim iyi ki soyledin tesekkurler juliette ;)

seralp dedi ki...

izlemek istiyorum ama sadece bana has mı bilmiyorum . Bu web sitesi kullanılmıyor gibi bir şey çıkıyor. sebebini bilen var mı acaba?

tarchinbyseden dedi ki...

Bilemedim bizim evdeki tum telefon ve bilgisayarkarda aciliyor :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...