5 Eylül 2013 Perşembe

Sonbahar geldi ama bende hala deniz kokusu...

sonbahar geldi ama bende hala deniz kokusu Cumayı cumartesiye bağlayan gece sabaha karşı eşim aradı. Yüreğim zıpladı. Aslında tahmin etmeliydim :) bunu hep yapıyor... Aç kapıyı dedi kapıyı çalmayım çocuklar uyanmasın :) Petersburg'da G20 zirvesi varmış meğer. Havaalanı çevresi tüm şantiyelere zorunlu tatil ilan edilmiş... O da atlamış gelmiş. Bir iyi geldi ki sormayın :) Bu tepsiyi de o gelmeden bir gün önce yapmıştım. Boyayıp zımpara ile eskitmiştim. Bu defa dekupaj yapmadım. Cam mozaikler, halat, taş ve midye kabukları ile böyle bir şey çıktı ortaya... Deniz temalı herşeyi seviyorum ;) sonbahar geldi ama bende hala deniz kokusu sonbahar geldi ama bende hala deniz kokusu sonbahar geldi ama bende hala deniz kokusu sonbahar geldi ama bende hala deniz kokusu sonbahar geldi ama bende hala deniz kokusu

9 yorum:

Öznur dedi ki...

Muhteşem olmuş, ellerinize sağlık.
Eşiniz uzaklarda sanırım... İlaç gibi gelmiştir.
Hoşçakalın.

Nilgün Komar dedi ki...

deniz aşkı sanırım 4 mevsim geçmiyor :)

Kiremithanem dedi ki...

Çok güzel :)

Esen Can dedi ki...

Çok güzel olmuş tepsi, kışın kar yağarken, yazı, denizi anmak için süper :)
Eşiniz ne güzel sürpriz yapmış, gözünüz aydın :)

Unknown dedi ki...

Olağanüstü olmuş, bayıldım. Mozaikler biraz daha açık tonarda mavi olsaymış keşke ama o da benim zevkim tabi. Böyle de muhteşem. Güzel günlerde kullanın.

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

AY AY AY ELLERİNE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ VE TABİKİ GÖZÜN AYDIN:)

Yüreğimdeki yağmurlar dedi ki...

Marin temalı herşeye bayılıyorum ister sonbahar ister kış olsun marin tema olsun vazgeçilmezim.) ellerinize sağlık

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş. Eşiniz de gelmiş gözünüz aydın. Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...