27 Temmuz 2013 Cumartesi

Lord of the Rings

DSC00012


Lord of the Rings serisi en sevdiğim film serilerinin içinde galiba ilk sırayı alıyor. Defalarca izledim ve sanırım defalarca daha izleyebilirim. Fantastik filmler hep ilgimi çekti zaten. Hatta çocuk filmi bile olsalar. Yani Harry Potter gibi. (Her ne kadar Harry Potter'ın son bölümleri çocuk filminden çıkmış olsa da...)

Seksenli yılların filmi olan Willow da bunlardan birisi. Val Kilmer'ın genç olduğu zamanlardan kalma. Bir de Indiana Jones var tabi. Ahh ah Harrison abi... :)

Nerdeyse unutuyordum. Conan da var elbet. Bir de Heman vardı gölgelerin gücü adına bir çizgi film :)

Ama LOTR'in yeri başka bende. Dungens and Dragons oyunundan olsa gerek. Bilgisayar oyunundan bahsetmiyorum. Kanlı canlı bir araya gelip arkadaşlarla rol oyunu oynamaktan bahsediyorum. Ben elf olurdum adım da Elora idi. Elora Willow'daki bebeğin adıydı :) Eşim bir DM'dir. Yani oyun kurucu. Zamanında bize oyunlar kurar oynardık. Son derece keyifli bir oyundu. Ben büyücüydüm ve ok kullanırdım. Bir arkadaşımız barbardı ve kılıçla dövüşürdü. Hatta çoğu zaman T cetvelini alır eline kılıç gibi savururdu. Bir diğer arkadaşımz daha vardı. O da büyücü olur, dager kullanırdı. Saatlerin nasıl geçtiği anlamazdık. Hayal ederek oynamak kadar zevklisi yok. Dungens and Dragons yani D&D oyunu zaten LOTR yani Lord of the Rings kitabından esinlenilerek yapılmış diye birşey duymuştum...

Yani anlayacağınız film dağarcığım bu türle dolar taşar....

DSC00010

Bu kitap kutuları ilk gördüğümde de aklıma ilk gelen bu olmuştu. Orjinal bir kitap kapağı şeklinde yapmak. LOTR da çok uydu sanki :) Sehpamın üzerinde de pek şık durdu ama kızım el koymazsa tabi :)

DSC00013

İşlem basamakları şöyle:

Kutunun sayfa görüntüsü verilecek yan kenarlarını camel, diğer yerleri burnt amber kahverengi boya ile boyadım.

İnternetten bulup bastığım, sonra da kitabın ölçülerine uygun halde büyültüp küçülttüğüm kağıtları dekupaj yaptım. Ancak kutunun içine yapıştırdıklarımın kenarlarını yaktım. 

DSC00014

Yan taraflarına yağlıboyayı hafif terebentinle inceltip sürdüm ve budak aletinin düz tarak kısmı ile sayfa görüntüsü verdim.

Son olarak diğer yerlerine de yağlıboya ile eskitme yaptım. Kurudu. Verniklenecek :)

Not: Yağlıboyayı Raw umber kullandım rengi pek yakıştı.


13 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş, ben de çok severim lord of the rings serisini. Kitap kutuda da süper olmuş...

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Sedennn benim oğlum da bu eserin hayranı. Hatta Tolkien Oxforttaki mezarını ve evini ziyaret etti.

Ben de izninle senden ilham alıp (bak fikrini çalmak demiyorum zira sen zaten bizlerle paylaşma inceliğini göstermişsin )yapabilir miyim ,izin verir misin?

tarchinbyseden dedi ki...

Memnuniyetle uygulayin tabi cok sevinirim :)

Unknown dedi ki...

Üçlemenin kitaplarını ve Hobbit'i de okumuş ,filmleri hatırlayamadığım kadar çok seyretmiş ve replikleri ezbere bilen biri olarak tasarımınıza bayıldım.

tarchinbyseden dedi ki...

hımmmmm Hobbit... eveettt bu da güzel fikir :) benim gibi birisini daha görmek güzel :D

bahar006 dedi ki...

Kştapları hala kütüphanemin en güzel yerindedir, bayılırım:) Ellerine sağlık:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ellerine sağlık yine harikalar yaratmışsın:)

elmastasarim dedi ki...

yine süper yaratıcı klasiğin dışında bir tasarım olmuş bu filmin hayranları bu kutuya bayılırrr !...ellerinize sağlık ;)

LaSangria dedi ki...

harika olmuş! kesinlikle çok yaratıcı. ellerinize sağlık :)

C dedi ki...

Şahaneeeeeee!

Unknown dedi ki...

Harika olmuş yapım aşamalarını anlattığınız için teşekkürler çok faydalanıyorum.Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Cok beğendim çok şık.ellerinize sağlık.

Noblesse dedi ki...

benim de bir numaram , defalarca izlemişimdir ve geçenlerde bir arkadaşım üç filmin kesilmiş bölümlerininde olduğu halini verdi yani bir kez daha izleyeceğim....ve doğal olarak kuyuya bayıldım:)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...