3 Mart 2013 Pazar

ayçiçeği...

733775_10151410271627933_2088556774_n

Bir hastayım ki sormayın...Cuma günü hafif başlayan grip giderek şiddetlendi. Amaaa bu beni durduramadı :) İşte son yaptığım suluk... Şimdilik atölyede misafir :)i

Galvaniz boyayacaksanız, ya da herhangi bir metal önce kapatıcı sürer üzerini akrilikle boyayabilirsiniz... Bu galvanizde mumla eskitme, yağlıboya eskitme, stencil ve hamur kabartma (3 boyutlu dekupaj) teknikleri var...

Herkese güzel bir pazar diliyorum...
528397_629567750393456_631506057_n

12 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık.. acaba ağız ve dip kısmında kullanılan su yeşili gibi olan boyanın markası ve numarasını yazabilirmisiniz.. şimdiden teşekür ederim

Unknown dedi ki...

kocaman hos geldin sedencim...
belki komik gelicek ama sana:)
yaptigin suluk ...herseyden daha daha guzel
galba ben modernlikten hicmi hic anlamiyorum...
sevgiler sana gelsin...cabucacik iyilesss

Mycolourfullife dedi ki...

Cok cok guzel olmus...bayildim..sen yaparsinda. Nasil kotu olabilir ki.....

Rimma dedi ki...

Sedencim, ilk önce geçmiş olsun!!! Suluk inanılmaz güzel olmuş! Bayıldım ben! Bu kadar güzel, kusursuz ve ideal nasıl olabiliyor çalışmaların şaşırıyorum) Ellerine sağlık! Öpüyorum!

Ceyda dedi ki...

Merhaba,
Ben birşey danışmak istiyorum size, bir fikriniz varsa eğer; venge kaplama zigon sehpalarımı eskitme beyaz boyamak istiyorum bunun için nasıl bir yol izlemem gerekli acaba

Unknown dedi ki...

Çok güzel kapatici yok burada başka ne kullanabiliriz ? Cadence in var ama bi ise yaramıyor.

C dedi ki...

Nefis olmuş hocamm

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Harika olmuş , bayıldımm
Ellerinize sağlık

tarchinbyseden dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkür ediyorum ve yayınlamadaki gecikmeden dolayı özür diliyorum. Bu sıralar bilgisayarın başına oturmaya bir türlü sıra gelmiyor... Kapatıcı kullanmadım bu galvanizde, onun yerine enamel boya ile alt katı attım, 3 gün bekletip sonra akrilikle devam ettim. Turkuaz renkte görünen yerler folkartın patina rengi ancak üzerinde yağlıboya eskitmeolduğu için biraz farklı görünüyor tabi... hepinize kocaman sevgiler :)

tarchinbyseden dedi ki...

eski mobilyalarınızı yenilerken eğer eskitme yapacaksanız boyanın altına hiçbirşey kullanmanıza gerek yok. Sadece ilk kat boyayı attıktan sonra 2-3 gün bekletmeniz yeterli. Ama eskitme yapmayacaksanız mutlaka kapatıcı kullanmanız gerek. Kapatıcıyı Ece Aymer Craft House'dan edinebilirsiniz.Piyasadaki diğer ürünler pek işe yaramıyor

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

ÇOK ŞIK OLMUŞ , BAYILDIM

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Suluk çok hoş olmuş ellerine sağlık.Görüşmek dileğiyle by...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...