19 Ekim 2012 Cuma

karalamalar ve suluboya, doddles & water colour

005a by tarchintasarim
005a, a photo by tarchintasarim on Flickr.
Bugün yeni sulubayamla eve gelir gelmez yapmak istediğim birşey vardı :) Bu arada bir dipnot: Bence en iyi suluboyalardan birisi Ruslar'ın St.Petersburg markası ama malesef Türkiye'de zor bulunuyor ve bulunduğunda da çok pahalı oluyor. Ve ben dün evde en son gelirken aldığım iki takım suluboyamı aradım bulamadım. Muhtemelen depoda. Bugün atölyeye kırtasiye malzemelerimiz için geldiklerinde arabada aşağıdaki suluboya takımını görünce vuruldum. Van Gogh marka 15li ufak bir kutu. Rahatlıkla at çantaya taşı yani. Elbette boyaları yedekli olduğu ve değiştirilebildiği için çok kullanışlı. Ben ayrıca kuru/sulu boya da kullanıyorum. O da bazı ufak ayrıntılar için rahat oluyor. Bir de elbette rapido, asetad kalemi ve keçeli kalem de son dokunuşlar için lazım. Bu arada sulu boyaya dönebilen keçeli kalemler de var. İlk fırsatta nereden bulabileceğimi çalışacağım :)







Karalamalara gelince... Lisedeyken tüm defterlerimin ve kitaplarımın kenarları karalamalarla doluydu. Yetmiyormuş gibi bulduğum en ufak kağıda bile birşeyler karalardım. Karalama günlükleri de oldum olası çok hoşuma gitmiştir ama kötü bir günlükçüyüm ben. Asla sonuna kadar gidemedim. Şimdi yeniden başladım bakalım sonu gelecek mi ;)






5 yorum:

Adsız dedi ki...

Müthiş bir yeteneksiniz müthiş desenler blogunu saatlerce inceleyebilirim ellerinize emeğinize sağlık :)

Duygu Abiş dedi ki...

Seden Hanım nasıl maharetli bir insansınız maşallah, yaptığınız herşeyi büyük bir keyifle izliyorum. Bu arada bu çalışmayı görünce farkettim ki bence siz kumaş tasarlasanız süper olur :)

LaSangria dedi ki...

Harika! başka yorum yapamıyorum. Tek kelime ile "harika"!

öznur dedi ki...

Sevgili Seden,

Karalamalarına bayıldım.Ortaya çok güzel desenler çıkmış.Aradığın malzemeye benzer ürünler Crayola markası altında Türkiye'de satılıyor. Belki aradığın keçeli kalem de bu ürünler arasındadır.Kucak dolusu sevgiler

zeynep bayram dedi ki...

Harikasın sedencim,dediğin malzemeler
burda yani İstanbul cağaloğlunda vardır sanırım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...