2 Nisan 2012 Pazartesi

Moskova'ya gitti...



Arkadaşım Yulya bu proje ile bana geldiğinde sonucun böyle olacağını düşünmemiştim ama yaptıkça, yeni şeyler geldi aklıma ve çok keyif aldım bu işten... Bu bir kitap kutu, içine fotoğraf albümü yerleştirdik. Kutuyu boyayıp scrapbooking tarzında süsledim.



Aynı işlemi albüm kapağında da yaptım. Fotoğraflarda göremeyeceksiniz (kişisel fotoğraflar olduğu için çekmedim)  ancak içini de scrapbooking tarzında doldurdum. Yulya'nın kuzeninin bebeklikten günümüze kadar dönem dönem fotoğrafları, doğduğu evden okuduğu okula, Moskova'da çeşitli mekanların o dönemdeki fotoğrafları ile bir zaman tüneli yarattık :)





Umarım sahibi beğenmiştir ama konu itinbarıyla ben çok zevk aldım. Özellikle de Moskova ile alakalı olan kısımları ;) Pazar günü de Moskova'ya uçtu. Şimdi YTulya'nın dönmesini bekliyorum, bakalım nasıl bir etki yarattı ;)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...