30 Nisan 2014 Çarşamba

bitti... galiba :)




Kuş yuvası ve kuşları yağlıboya ile boyadım... ama sanki hala bir şeyler istiyormuş gibi!




şimdilik kurumaya bıraktım ama her an yeni bir şeyler ekleyebilirim...



iki haftadır günlerim birbirine girdi. Geçen hafta 23 Nisan bayramı nedeniyle okullar iki gün tatildi. Çarşamba-Perşembe tatil Cuma okul sonra hafta sonu SBS nedeniyle pazartesi-salı tatil bugün okul var yarın tatil... imdaaaaat kafam karıştıııııııı



Bu arada iki gündür bahçemizi imparator kelebekleri basmış durumda :) Nereden geliyor bu kadar kelebek bilemedim ama hoş geliyorlar :) bahçemizi şenlendirdiler... keşke hayatları bu kadar kısa olmasa :(



beni bekleyen 3 yağlıboya tablo var ama ben yeni bir şey denemek için müsaadenizi istiyorum... sevgiyle kalın...

3 yorum:

Juliette Koc dedi ki...

Bence bu haliyle gayet hoş. Ama içine sinmediyse kuşların yanına 1-2 ilave birşeyler olabilir mi?

tarchinbyseden dedi ki...

Belki biraz yaprak ;)

Unknown dedi ki...

Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Benim siteyede sizi beklerim. sitem: www.propvpserverlar.com
Metin2 pvp serverler,
pvp serverler,
pvp serverlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...