5 Ağustos 2015 Çarşamba

basamağımda bir kedi vaaaaaaaar :) country painting ikeahack ;)

basamak1

Belki bu konuda bana katılmayabilirsiniz. Haklı da olabilirsiniz. Sonuçta mobilyanın alasının yapıldığı bir ülkenin insanlarıyız. Hele ki Ankara Siteler deyince...

Ama ne olursa olsun, kolay kurulumu, sadeliği, modernle country tarzını birleştiriş şekli ile IKEA'nın pek çok ürününü seviyorum. Oysa Moskova'dan dönerken bir deha IKEA mobilyası almayacağım diye isyan etmiştim :D 12 yıl boyunca belki de başka seçeneğimiz olmadığı için daralmıştım. Ama bir mobilyayı alıp eve gelip kimsenin yardımı olmadan kurabilmenin tadı da bir başka oluyor. Üstelik boyamaya da çok müsaitler :D Elbette her ürünü için konuşmuyorum. Ama pratik pek çok ürünü var.

Yok valla IKEA'dan reklam falan almadım :D Ama şu sıralar fena halde ikeahack olayına taktığım doğrudur ;) Bu basamağı da 4 yıl öce almış, ha bugün boyarım ha yarın diye bekletiyordum. Üzerinde ne projeler düşündüm... Ama yine elim el boyamasına gitti tabi... İkeahack dediğimiz olay son zamanlarda pinterestte coşmuş durumda. Bir ikea ürünü alıyorsunuz, mobilya olması da şart değil DIY yani kendin yap tekniği ile dönüştürüyorsunuz. Benim de evimde bir miktar IKEA ürünü var. Hatta bir sehpasını yine pinterestte görüp 2 yıl önce hacklemiştim :D merak edene: Vintage Posta Kartı Sehpam.. 

Bu arada basamağın üzerine boyadığım desen çok beğenerek takip ettiğim ve sık sık internetten şablon ve dergilerini getirttiğim PLUM PURDY'ye aittir. Country painting seviyorsanız mutlaka öneriyorum. Her ne kadar internetten rahatlıkla resimlerine ulaşmak mümkün olsa da ben şablonları elimden geldiğince satın almaya çalışıyorum.

İşte hacklediğim basamağımın önceki ve sonraki halleri... iyi seyirler ;)



basamak3

basamak2

basamak4

basamak5

4 yorum:

bahar006 dedi ki...

Süper olmuş, ellerine sağlık:)

Ankara Boyacı dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

_ayca_ dedi ki...

çok çok tatlı olmuş ellerinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Harika olmuş Sedencim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...