28 Ağustos 2013 Çarşamba

Yaz bitmeden bahçe keyfine ışık yakın ;)

1175167_10151720462862933_1462479804_n
Vblog postlarım hızla devam ediyor ama bundan sonra ne hızda olur bilemiyorum :) Zira pazartesi atölyemiz açılıyor ve tam hız çalışma zamanı...

Bu sefer ağaçlara asılabilir kavanozlar anlattım. Baş ağrısından ölüyorum. O yüzden ingilizce altyazı geçemedik. Bu defa böyle oldu.... Bu arada da en uzun video oldu :)

Lafı kısa kesip video ile sizi başbaşa bırakıyorum... Bir ağrı kesici içip bu evde sessiz bir köşe bulabilirsem
 oraya kaçmaya çalışacağım :/



5 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili tarchin...
bu gun yasmin kitap okuyordu...
yerde,
ayaklarini yukari uzaltmis..
ne yapiyordun oyle dedim
annane senin arkadasin varya tarcin
onun gibi kitap okuyorum dediiiii:)
sevgiler

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ellerine ve bizimle paylaştığın videona sağlık:) teşekkürler...

birdunyafikir dedi ki...

Ağaçlarda yer alan mumlar ve minik minik ışıklar o dallara öyle güzel bir görünüm katıyor ki...

bahar006 dedi ki...

Çok başarılı, ellerine sağlık:)

Ahu (lavantabahcesi.com) dedi ki...

Seden'cim iyi ki başladı vlog yayınların, sesini duymuş seni görmüş hem de yaratıcılığından faydalanmış oluyoruz, harika olmuş, devam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...