26 Haziran 2013 Çarşamba

Dergilik

20130616_162217

Sıcaktan eriyorum sanki... Hani Salvador Dali'nin saatleri vardır ya eriyip akar gibi resmettiği... Aynen öyle eriyip akıcam gibi geliyor... Yine de burası çok güzel. Bugün annemi Hermitaj Müzesi'ne götürdüm. 45dk güneşin anlında müzeye girebilmek için bekledik, ardından girdik ama bu sefer de tuvalet sırası bekledik. O da yetmedi su almak için cafe sırası bekledik... Sonunda müzeyi 4. defa gezmeyi başardım. Elbette yine Rambrant'ın Danae'sini hayranlıkla izledim. Fakat feci yorulmuşum...

Neyse burada günler her zamanki büyüsü ile devam ediyorken ben size buraya gelmeden önce kızıma yaptığım dergilikleri göstermek istiyorum. Dekupaj üzerine zımpara eskitme ve yoğun yağlıboya eskitme:



20130616_162254 20130616_162246 20130616_162238

4 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

A Çok hoş olmuş:)
emeklerinize sağlık.

Elift dedi ki...

Belli ki sıkı çalışıp gitmişsin, hem orayı ihmal etmiyorsun, hem de bizleri, ellerine sağlık, senin yayınladığın bu güzelliklerle içimiz ferahlıyor şu İstanbul sıcağında..

elmastasarim dedi ki...

Herzaman ki gibi mükemmel olmuşşş ;)

Unknown dedi ki...

Emekleriniz çok güzel zevkle takip ediyorum .bir sorum olucak çalışmalarınızda yağlı boyanın bir özelliği varmı.aynı uygulamaları ahşap boyasıyla yapıyorum eğer bir fark varsa bende alsammı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...