18 Şubat 2012 Cumartesi

Özledim :)



Blogumu ve sizleri öyle özledim ki... Ama o kadar harika günler içerisindeyim ki arkadaşlar bilemezsiniz... Yine de eve geldiğimde bile boş duramıyorum :) Bu panoya 1 ay önce başlamıştım ve aslında 2 hafta önce de bitmişti ama ancak fotoğrafını çekip sizinle paylaşabiliyorum. Soldaki pembe kalbin altındaki dantel ve sağdaki çerçevenin etrafındaki dantel kahveyle eskitildi ve elbette bir tarchin klasiği hamur kabartma yapıldı :) Panonun bu nostaljik görüntüsüne bayıldım ne dersiniz?



21 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel kahveyle nasıl eskittiniz :)

ebru altin dedi ki...

Aman Allah'ım ne güzel olmuş bu pano, ellerinize sağlık. İyi günlerde kullanın...

Unknown dedi ki...

bu nsil bir guzelliktir?
seyretmekten cok buyuk zefk aldim.....
bayildim........
ellerinize saglik
tadini cikarin calismanizin
sevgilerimi yolluyorummmmm

tarchinbyseden dedi ki...

Çok teşekkürler :) Serap hanım koyu bir kahve hazırlayıp dantelleri içine daldırıp çıkardım ve kurumaya bıraktım, hepsi bu :)

Unknown dedi ki...

Merhaba seçtiğiniz desenler renkler çok zevkli çok zarif ellerinize sağlık sevgiler.

Pembe Kabuk dedi ki...

Maşallah, ellerinize sağlık...tebrikler!

Unknown dedi ki...

harıka olmuş dekopajları nereden buldunuz?

tarchinbyseden dedi ki...

Dekupaj kağıtlarını çalıştığım Ece Aymer Craft House'dan alıyorum

Rimma dedi ki...

Çok çok güzel olmuş, Sedencim!Ellerine sağlık! Sevdiğim rengi, sevdiğim stili..Ah, bayıldım!!!Süper!
Bu arada Ece Hanıma benden selamlar yollar mısın?)

Nedret dedi ki...

Çok güzel. Ne çok şey var üzerinde:))

Unknown dedi ki...

ayyy ama coook romantik.. ben neden yapamiyorum boyle seyler yaaaaaaaaaaaa..

neslice tarifler dedi ki...

Çok güzel olmuş yaa. Nostalji kokan bir pano. Ankara'da olmanıza çok sevindim. Her an karşılaşabiliriz :)

meralhobiart dedi ki...

Yine harika bir çalışma ellerine sağlık:))

Adsız dedi ki...

Her zamanki gibi muhteşem:))

GÖNÜL dedi ki...

çoooook güzel...

hobimiterapimi dedi ki...

Tasarımlarınızdan hangi biri için yorum yazayım bilmem ki...Tam 4 saattir bu blogunuzdayım...eh diğer üç blog da sabaha kadar...

tarchinbyseden dedi ki...

Teşekkürler TheMonk... Sabah sabah kocaman bir gülümseme kondurdunuz yüzümün orta yerine :)

sibelinmutfagi dedi ki...

her zamanki gibi çok güzel çalışmalar var sevgiler

Çiğdem dedi ki...

O kadar zarif ki bakmaya doyamadım. Ellerinize sağlık.. Sevgiler

çimen dedi ki...

Çok güzel çalışmalar ellerinize sağlık, Atolye Beyaz ve Ece Aymer'in çalışmalarını yakından takip ediyorum, çok zevkli çalışmalar yapılıyor ellerinize sağlık tekrar.
Ben İstanbul'da yaşıyorum seramik ve ahşap boyama kursuna gidiyorum fakat Ankara bu konuda İstanbul'a fark atmış durumda :))

Derya Solmaz dedi ki...

Merhaba, çok keyifli bir blogun var. henüz keşfettim ve takibe aldım. doğrusu bende bana kahve içmeye beklerim, http://deryasolmaz-magma.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...