10 Eylül 2011 Cumartesi

Düşen bir yaprak görürsen...


Eylül geldi. Resmi olarak sonbahardayız. Dışarıda hava 30 derece.

Özledim...

Daha Ağustos ayı henüz gelmişken havanın erkenden soğumuş ve yağmurların başlamış olmasına şikayet etmeyi, kalın ceketleri, ince montları dolaptan çıkarmış olmayı özledim... Garip hatta aptalca mı?

Çok yakında Moskova'da yapraklar sararmaya ve kızarmaya başlayacak. Parklar rengarenk görünümüne bürünecek. Sarı-turuncu-borda-yeşil-kırmızı hepsi bir arada bir tablodan fırlamış gibi sizi büyüleyecek. Küçük kızlar düşmüş çınar yapraklarını toplayacak, babuşkaları (büyükanneleri) o yapraklarla taç örecek. Kolemenskaya'da bir sonbahar gelini yeni kocasıyla yaprakların arasında faytona binecek.

Yeni 864. yaşına girmiş güzel şehrim... Senden ayrı ikinci sonbahar.... özledim...

3 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben de sonbahar kadınıyım ,daha doğrusu baharlar tam bana göre;ilk ya da son,farketmez :) Moskova'yı görmedim ama şimdi karar verdim,gideceksem bu mutlaka sonbaharda olacak . Sevgiler...

tarchinbyseden dedi ki...

İlkbahar-yaz-sonbahar-kış hiç farketmez. Ama Moskova'yı mutlaka görün. Masalsı bir şehirdir. İlkbaharda çiçekli, sonbaharda altın rengi, kışın beyaz gelinliğini giyer. Yazınsa rengarenk cıvıl cıvıl giyinmiş kadınların ve erkeklerin sokaklarında gezdiği bir şehirdir. Eğer birgün giderseniz bana mutlaka yazın. Size harika bir program hazırlarım. Hatta keşke fırsatım olsa rehberlik de yaparım. Yıllarca orada en çok bunu yapmayı sevdim.

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

aynı duygularla doluyum nedense yazı bu sene hiç sevemedim ilk yada son farketmez baharı çok çok seviyorum sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...