19 Ağustos 2011 Cuma

Evim güzel evim


Bugün biraz kendimi kaybettim :) Ne diyebilirim ki... evimi seviyorum ve süslemeyi seviyorum. Daha önce burada evimden kareleri hiç paylaşmadım. Çünkü hala geçici bir hayat yaşamaktayız. Her an Moskova'ya gidebiliriz diye yeni birşeyler almıyordum. Aksesuar olarak da Moskova'dan getirdiklerim yetiyor da artıyordu bile. Ama bugün kendimi kaybettim :) Her an evimiz değişebilir. Eşyalarımız da değişecek ama... aksesuarlar her daim benimle nasılsa ;) Üstelik aldıklarım Rus antika biblolarıma da pek yakıştı...

Bu arada English Home'da harikabir indirim var haberiniz olsun ;)

Mudo:

English Home:


Migros:


1 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Şu Moskova biblolarına bayıldım:)
English home'u ben de seviyorum.
Güle güle kullanın...Çok güzel herşey!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...